Áthallások

                                                                              Reflexió

                                                                            Áthallások

Nagyon jól szervezett, jól felépített előadásokat láthattunk.

Bevezetésként könnyed stílusban hangolták rá a tanulóinkat a műsorra. Felhívták a figyelmünket az elvárható, helyes viselkedésre )pl. telefonok kikapcsolása…)

A narrátor segítségével elérhetővé vált a gyerekek számára a két párhuzamos világ.  A kevés szereplő, a többszörös szereposztás, a kevés kellék és az állandó mozgás frappáns, szellemes megoldásokkal tette színessé az előadást, aktívan, jó kedvvel nézték végig.

Az előadók a gyerekek fantáziáját inspirálva alakították a játékot. Az interaktív helyzetekben is remekül helytálltak, a tanulók reakciói nem bilentették ki őket a szerepükből.

A gyerekek “benne éltek” a kibontakozó történetben. A műsor végére láthatatlan baráti szál fűzte őket össze a történet szereplőivel. Az előadás után egy kötetlen beszélgetés indult az előadókkal, akik kedvesen, türelmesen válaszoltak kérdéseikre. 

A produkció elérte a “tökéletes” és a “tökéletlen” világ közötti különbségek megértetésével. A gyerekek és a pedagógus kollégák is nagyon élvezték a műsort, amely komoly segítséget adott a tanulóink eddig nem ismert oldalának megismeréséhez is. 

Köszönjük. 

Tanulói vélemények: 

-Nagyon jó volt, nekem a mulatságos részek tetszettek a legjobban.

- Nekem nagyon tetszett, mert vicces volt, de egyben elgondolkodtató is. Jó, hogy én is           szerepelhettem, táncolhattam.

-Tetszett, hogy nem csak sima előadás volt, hanem beszélgettek is velünk. 

-Elgondolkodtató volt a téma, jó volt összehasonlítani a fal két oldalán zajló életet. 

- Jó, hogy jöttek, szeretek új embereket megismerni. Az előadás is tetszett, érdekes volt. 


5-8. osztály


Tatabánya, 2018.05.31. 

Pintér Péter, intézményvezető